Fått fingrarna ur röven..

Och ringt dell över min dator idag. Har suttit över fyra timmar och lyckats kopiera alla bilder och dokument till "lilldatan" sen ringt dell som ska skicka en låda som jag ska stoppa datan i och lämna den på posten. Därefter hoppas jag att den kommer till en verkstad och lagas sen skickas tillbaka och aldrig mer krånglar( iaf på 10-12 år) som min förra dell... Jag litade ju på dig!!

Sjukt stolt över mig själv som orkar med krångel, även om det tog lite tid :P

De senaste två veckorna har jag för övrigt jobbat 100% gått i skolan/pluggat 100% och sovit/ätit resten av tiden... Ja, typ så. Men nu Har jag härdat ut och på fredag är näst sista dan i skolan, CSN och sen dop i Ljusdal :) taggar ner till bara 75% jobb nästa vecka och över sommarn <3! Undra vad jag ska göra med min tid då? Hmm


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad du ska göra med din tid? Vara med mig :D :D :D

Svar: såklart :)
Amanda och Andreas

2013-05-24 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0