Polisfobi!

Jag har något fel när det kommer till poliser, idag när jag skulle cykla över ett vanligt övergångsställe så kom det en polis som lära stanna för mig. Normalt kanske men jag blev jättenervös och tänkte typ "hur var det där med Hjälm nu då?" och "visst får man inte cykla över övergångsställe, man måste väl gå?" osv... Vilket resulterade i att jag vinglade rejält över övergångsstället och hoppade av cykeln och ledde den mitt på vägen.. Hmm då trodde jag att de skulle ta mig för fyllekörning istället, men de gjorde de inte sån tur var...

Varför är jag så rädd för poliser?? De har aldrig gjort mig något men har alltid varit lika rädd för att de ska "fånga mig"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0