4årskalas

Nu kommer några bilder från påsken och Minnas 4års-kalas.



På picnik med mamma :D långfredag...


Kyrksjön :)


Party, lördagen <3


Andreas ångestblommor som jag fick med sändebud- Söndag :P


Familjen Nilsson/Wallberg :)


Födelsedagsbarnet :)


Tårtan som Lina bakade och Minna strösslade


Tårtfest


Wilmar utanför förrådet, fint kort


Det är vad jag har gjort i påsk, sen i veckan har jag och Andreas varit på Romerska också, snor en bild från internet, (det fick vi i alla hjärtansdagpresent av Lina och Mats, underbara)


suddig bild, men vafan...

Det har alltså vart ett bra lov, förutom att jag inte har hunnit plugga som jag har tänkt mig, men det viktigaste har jag iaf gjort... Nu ska jag snart åka in till tåget för att gå några lektioner i Ånge innan det blir "hem" till Stöde. en till sak: det är 5 veckor och 4 dagar kvar tills studenten, det är inte ens 40 dagar kvar, ock ännu mindre skoldagar, jag längtar så att jag spricker...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0