Annu en halsning

Forst TACK till Andreas Persson som har lanat ut sin dator till mig i 3.5 timmar :) fast det ar lite jobbigt, for knapparna sitter inte pa ratt plats...

Idag har jag haft en lektion om syrgasdeligering, eftersom att vi ska fa det nar vi kommer hem, det ar ju lite coolt att ha, haft jag inte tror att jag kommer att ha anvandning av det... XD, forra gangen jag skrev sa vantade jag pa larm, och vi fick faktit 2 larm, ett gaslarm som inte var nagot och ett sjukdomsfall :) det var spannande faktist, bara adrenalinen att vakna oc skynda sig till brandbilen ar ju cool, och plus att det var i USA :D hehe, och om 19 timmar sa sitter vi pa flyget hem, det ar helt sjukt sa kort tid det ar kvar, och med blandade kanslor sa lamnar vi amerika... har trivts asbra har iaf :) nu ska vi snart ata middag, byebye

PS gud sa stolt jag ar over andreas som har bloggat sa mkt, min DARLING<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0