äntligen mini påsklov!!

just nu ligger jag på soffan och väntar på att amanda ska komma ifrån los, där hon har jobbat med sin far hela dagen lång.


har nyss varit ute på köpingen och inhandlat smått och gott inför påskhelgen. först var jag på bolaget, där var det smockat med folk. sen var jag på brandstation i ljusdal och surrade lite med chefen en sväng, sen var jag till dollarstore och inhandlade ett påskägg till min go älskling. sen var jag på ljusdals motor och skulle hämta backspegeln till amandas hoj, men den hade inte kommit in än. sen var jag på sportringen och hämta amandas cykel, den blev kanonfin.


snart bär det iväg till los och fira påsk med vänner och familj, tyvär så stannade amanda här i ljusdal med hennes familj, men det gör inget för på söndag ska vi på engmans på järnvägs hela stöan.

det var skönt att sluta tidigt idag faktiskt, det var svår ringt idag eftersom alla byggare verkar ha tagit påsklov lite tidigare, men jag lyckas alla fall få sälja lite idag.


det här blir mitt sista inlägg före påsken, för under påsken så blir det nog inge dator användande, men amanda kommer säkert att blogga lite kan jag tänka mej.



ha en bra påsk därute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0