Det blir aldrig som man har tänkt sej!!

som ni alla har sett, har amanda gjort ett inlägg från usa igår, så nu vet man att hon har det bra och så där. jag har varit lite nere när jag inte har hört något från henne på ett tag, men nu är det bara 5 dagar tills min go älskling kommer hemåt igen.

ska bara dementera att min jobbarkompis ronny inte är homo, fast ni förstod att det var ett skämt förmodar jag.

jo, som sagt, det blir aldrig som man har tänkt sej, för i fredags skulle jag gå ut på stadt, men det blev ändrade planer i sista minuten. för efter jobbet då följde jag med dea hem och där fick jag mej en lite öl,whiskey och lite mat, det var inte så dumt. sen åkte jag till los med martin, och väl hemma i los drack vi lite öl med grabbarna. och igår så blev det ingen angeltävling, jag gick nämlige till natan och drack med han på förmiddagen, vi satt och drack och jäste till kvällskvisten sen åkte vi upp till johan och co och avslutade kvällen där. för jag var duktig och gick hem föra 12 igår, så idag är man ganska så pigg faktiskt.


mors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0