det var ett tag sen!!

amanda tycker att jag skriver lite ibloggen och hon har rätt, det var ett tag sen jag skrev nu. idag på jobbet så började jag skriva en liten historia på mailet, men nu är både granberg och andersson inblandad, så det vi har skrivit bra många sidor redan, vi har ett namn på historien och den heter 3 vännerna i afrika. vi förväntar oss att vi ska få nobell pris i litteratur.

annars har det gått ganska trögt med försäljningen på jobbet, men det är ju högsäsong nu så det är ganska normalt.

har nyss ätit lite middag och ligger och jäser lite på soffan, om en timme ska jag hämta svärmor på jobbet.

amanda avslöjade min hemlighet i bloggen, att jag älskar bigbrother, jag vet inte varför jag gör det, det är ju rena skiten egentligen.


bara 2 arbetsdagar kvar, sen blir det ett minipåsklov på 4 dagar, det ska bli skönt och trevligt.


ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0