firestation nr two

Nu ska jag skriva lite blogg, eftersom att jag sitter pa en brandstation i great falls och vantar pa larm... hoppas att det hander nagot, annars blir jag ledsen, men det basta ar att jag hittade en dator, men det gar dock inte att logga in pa facebook med den.

klockan ar 00 40 har nu ungefar, och jag och mina tva ^larmkompisar^ ar klarvakna...

Jag tankte beratta mer detaljerat om resan nar jag kommer hem och har bilder, men vi har iaf haft det jattebra och mycket bussakande har det blivit, det har varit riktigt roligt att aka buss faktist, vilka under5bara klasskamrater jag har!! vi har akt igenom klippiga bergen och ner till USA ifran kanada, och det var en upplevelsa, och om 8 timmar sa ska vi vidare med buss i 9 timmar till minnepolis, med uppehall pa hotell en natt, DET ar riktig lyx pa denna resa... for ovrigt sa har jag blivigt sockerberoende, det ar svart att undvika det har, for allt innehaller socker, och en posetiv sak ar att jag har blivigt GRYM pa engelska :) Nu ska jag lagga mig pa min sangplats for natten *(en fotolj) och hoppas pa att jag inte far ligga dar allt for lange, for jag vill kunna saga att jag har akt pa brandlarm i USA... :) hoppas att alla hemma har det bra, som ni markt har jag ingen telefon, men 08 30 pa fredag sa landar jag i stockholm, da far ni garna ringa :)

(Andreas : hoppas att du inte ar allt for bakis idag, sag att du skulle ut, hmmpp, utan mig? :O, alskar dig anda, puss puss )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0