GIS. . .

Börjar klockan 11 40 idag med GIS, hoppas INTE att vi har prov idag, för då går det inge bra... hehe
Sen blir det Ljusdal ikväll, mamma skulle köpa kebab, tack mamma, ska också bli roligt att träffa Minna och Wilmar i morgon, hoppas att dom är hemma, annars hämtar jag dom på dagis och går på stan :)...



Jaa, jag vet att du var till Indien Emma, därför jag var och kollade det ;) , tyckte också att det var dyrt, men jag tänkte stanna i 8 veckor isf, hur mycket kostade flygbiljetterna tur och retur? hjälper dom en med det?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja man får ett flygförslag av dem, deras flybolag som dom samarbatar med heter kilroy. Jag fick först en förslag från de flygbolaget för ca 4500 kr, men då gatt man byta flyg i ryssland, och det vågade jag inte! Så jag sa de till dem, och då fick jag ett nytt förslag så jag fick byta i london, med sas + british(?) airways, de blev ungefär 6700 kr, men då tog jag alla försäkringar som gick att ta, plus en extra reseförsäkring för 500 kr. Men man får boka på egenhand också :) bara man ser till att boka så att de matchar in när de kommer och hämtar upp en på flygplatsen! :)Men jag tycker att det var värt alla pengar!

2011-04-16 @ 03:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0