Helgen

Andreas som var så duktig på att skriva blogg när jag var borta, men nu då? har han strejkat? :P

Jaja, jag är en sån som skriver blogg när mitt liv är tråkit, bara för att underhålla mig själv, och sen när jag njuter (som i helgen) så glömmer jag bort bloggen. iaf så har jag haft en mysig helg i Loos och Ljusdal, blivigt uppdaterad om skvallret, lämnat in telefon och en stor händelse ä'r att min kära pappa har lagat min mc <3, ska köpa ett tändstift och ett fäste till backspegeln nu så att jag kan besikta och sälja den sen:D, behöver som sakt pengar till i höst... 7 skolveckor kvar nu, tiden går fort vill jag mena, hoppas att tiden går sådär fort som den brukar göra i slutet av skolåret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0