jetlag

Jag sa att jag inte kunde sova igår, men jag ljög som fan märkte jag, för jag somnade om igen efter 2 timmar, vid 2 tiden alltså, sen sov jag till 10 45... så först sov jag 4 timmar, från 8 till 12, sen nästan 9 timmar till, alltså 13 timmar, så jag hade nog lite jetlag, men nu tror jag att det har gått över, för nu är jag trött som vanligt den här tiden. men jag har sett de på fb som sov över 16 timmar, så det var inte på värsta viset för mig ändå :)... 

Igår när vi kom hem så var jag otroligt hungrig hela tiden, precis efter att jag ätis så var jag hungrig igen, så jag blev lite orolig för mask o.s.v. så jag frågade Andreas, och han svarade att den kunde vara magsjuka på g, eftersom att kroppen förbereder sig på att kräkas då... jag blev skiträdd och började att må dåligt, men det var inget, så det kanske tillhör jetlagen?, för något fel var det iaf, gått över idag sån tur är.

Vi har haft en riktigt mysdag idag, med filmen "nyckeln till frihet" och en massa vänneravsnitt, och glass :D.

   PLUS  
PLUS = KÄRLEK

Nu ska jag sova och se om min omställning funkar som det ska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0