Snart snart snart SOMMAR

Andreas glömde nog att skriva Big Brother på sin innelista förra gången, för det är nog det bästa han vet just nu, han är helt tokig i det, kan någon förklara vitsen med att kolla på det?

För övrigt så har jag lov i morgon, hem till ljusdal blir det och på torsdag så är min cykel klar :D, ska cykla hela dan, sen på fredag blir det Ramsjö med Jerry och Sofie, lördag kanske Signe och krogen, sen på söndag blir det grillning och engmans kapell på järnvägs :D låter som att det inte kan bli annat än lyckat <3 ...

Men först, 2 lektioner idag, sen projektmässa i morgon :( drygt och jobbigt tycker jag...


Andreas och Mamma i solskenet <3


En jordgubbe med socker på utanför bageriet.<3


Jag oh Signe, härlig bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0