Hundvakter

Vi sitter just nu i Ramsjö och är hundvakter, har gått ut och gått och gjort frukost, sen har Andreas tvättat bilen (ovanligt) och nu så ska vi snart äta igen innan vi ska vidare till Ljusdal där jag ska tillbringa helgen, bror, sofie och bebisen kommer också, roligt att umgås med dem lite innan jag far. (jag har förresten börjat att skriva i min underblogg www.amandaochandreas.blogg.se/nyazeeland , den är inte så rolig än, mest praktiska saker, men det blir roligare jag lovar) Och ikväll ska Andreas spela fotboll, så man måste väl vara en god flickvän och kolla på- en stund på slutet iaf...

Jag trodde också att jag hade tappat min väska igår, sen vi var i Orsa och bowlade, så vi ringde till statoil, Anders som vi var med, Andreas letade igenom bilen och åkte till skogen där vi hade stannat och badat och sedan i Nallen, medan jag jobbade på dagis och inte kunde göra någonting... Hmm, tiden har aldrig gått så långsamt men 5 minuter efter att jag hade kommit hem så hittade jag väskan- under bordet på en stol, ghaa, ibland kan man bli tokig för att man är så slarvig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0