Förlåt men jag är hemskt dålig på att blogga!!

Hej nu var det ett tag sen jag blogga, men jag har ju inte så mycket att säga, livet rullar på som vanligt, men om några dagar kommer min go älskling hem igen, så nu leker livet igen, det ska bli så himla roligt att hon kommer hem igen till oss. igår var jag nere hos kent och kollade på hockey med fredrik, vi drack lite glögg och snacka skit. annars så är det mest jobb och så där. och så har vi satt larm rekord på brandis, vi är nu uppe i 43 larm och så mycket har det inte varit sen brandkåren byggdes för en miljard år sen kan man säga, så det är ju roligt att det händer lite både på gott och ont. nej nu ska jag åka på ica en vända hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0