återfall

nu leder amanda över mej med 759-1, för jag visade dålig karaktär och snusade lite idag, jag har inte snusa sen nyårsafton men nu tog jag några rackare. 75% av dom som jobbar i min grupp på byggfakta snusar, så jag har hållt på att dö av sughet varje gång dom har snusat, och till slut så blev begäret för stort så jag tog några snusar idag. jag är jävligt dålig människa med dålig karaktär, amanda är nog jättebesviken över mej nu, men det ska hon vara tycker jag. från det ena till det andra, imorrn så kanske jag fixar min första affär på byggfakta, men vi får se man vet aldrig, folk kan ändra sej i sista stund. tack och hej från mej. vill bara säga att jag älskar mi go fis amanda very much


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0