frulle och målning

Nu har vi käkat frulle, klätt på oss och diskat hela "familjen" klockan ärju bara 07.30, undra vad vi ska undrehålla oss med hela dan? vi ska på finess och fika är en sak iaf, sen köpa lördagsgodis såklart, det är ju lördag. Jag var även på au pair- möte i torsdags, och fick veta att man måste ha 2 referenser till ansökan, jag har en på dagis, men man fick inte ta släktingar... så jag har alltså inte 100barntimmar? lite löjligt eftersom att jag har varit med små barn sen jag var 8 tills nu, nästan varjehelg, med småsyskon och syskonbarn blir det så automatiskt. men det kan man väl skriva i "personliga brevet" istället :) blev bara mer sugen av detdär mötet, jag ska börja spara pengar så att jag verkligen kommer iväg, jag vill, jag vill, jag VILL<3

Sen igår så var jag med Rebecca, vi kollade på big brother och drack te<3, det var riktigt roliga människor som var med, inte bara bimbosar och stekare... det är nästan så att jag kommer kolla...
Citat från Rebecca  - vafan, måstan man vara så extrem, man kan väl bara chilla lite? tyckte att det var en skön kommentar :)

Nu blir det måla, sjunga och stöka här hos familjen forslund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0