havregrynsgröt

Hemma redan, eftersom 2 lektioner gick bort för det är nån mässa i Sundsvall som halva klassen skulle på. Skönt för mig, så nu äter jag lunch, tog det jag hade hemma, en skål havregrynsgröt med banan OCH JORDGUBBSSYLT, det passade kanske inte sådär jättebra ihop, men det var fullt ätligt, men inget jag kommer göra om ^^. var tvungen att kolla på google om någon mer hade gjort denna blandning, och det var det, så jag är inte helt ute och cyklar. (Sen ett tips: diska ALLTID tallriken och kastrullen direkt efter du ätit havregrynsröt, det blir som lim annars). 



Eftersom att jag slutade tidigt idag så ska jag göra etik och livsfrågor resten av dan :) vill ha den kursen gjord till nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0