Massa skitsnack

Vad är "tröga tangenter"? fick nyss upp om jag ville ha det när jag toktrök på mina tangenter för att jag är lite tokig...

Sitter nu i Ånge och väntar på tåget som går om 30 minuter, skönt att tåget från ljusdal va en timme sent så jag slapp vänta här i Ånge så länge, tänk att man kan tycka om förseningar ibland... :) hejja sj. . .

7 st fler som gick in på mig när jag "strippade" än när Andreas, ska jag ta det som att fler vill se mig eller att Andreas har fler vänner på sin fb som ser hans reklam? hmm

Jag har bra batteri på datan och tacksam är jag för det (inte för att jag tror att någon bryr sig, så varför berättar jag det?)

När jag kommer hem så ska jag SOOVA, ska bli så skönt, kom igen, 2 veckor sen lov, hejja mig. inte många skoldagar kvar nu, har inte koll på hur många, det ska jag räkna ut i morgon, ska fan räkna ut timmar, så att man får "stryka" fler rutor ;) nu blir det harpan i 15 minuter, jag börjar på att bli kung på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0