vaktis <3 jag

Vaktis har nyss varit här och bytt durchslang, fy så pinsamt det var. okej, från början:

Jag har skjutsat alla till jobben i morse som vanligt, sen satte jag mig och gjorde Religion i några timmar, 20 i tolv, då jag gick ner till tvättstugan och försökte öppna dörren, men det gick inte, jag blippade (det är nyckeln) flera gånger och slet i dörren, men det funkade inte (tänkte att det kanske var för att jag hade tid 12, att det liksom inte funka innan) så jag körde för att hämta Andreas på lunchen, vi åkte hem, prövade igen, det gick fortfarande inte, jag vart skitsur, skjutsade tillbaka Andreas och var in till mamma för att berätta att jag inte hade tvättat. Sen ringde ljusdalshem (mamma hade ringt) och sa att det kom en vaktis kl 2, och så sa hon att de trodde att man skulle trycka på dörren för att det var packad snö eller så.

När jag sedan gick ner dit prövade jag att trycka på dörren, och visst gick den upp, precis när han kom, "öömm du kan nog vända, hehe". (han kollade lite på dörren iaf, och hackade bort lite is för syns skull tror jag), sen precis när jag hade kommit hem och packat upp maten så kommer han igen, och ska byta slang, han lär tycka att jag var en riktig klagtant :P

Nu har jag gjort klart religionen (och diskat) så nu ska jag gå ner och lägga i tvätten i tumlaren (tycker inte om att vara hemmafru, det är emot mina principer, och jag blir torr i händerna :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0