Comeback i bregottfabriken!!

nu har man alltså gjort comeback inom vården igen efter flera års frånvaro, jag gjorde in första dag i går, man var ju som värsta praktikanten då, men idag har det gått bättre, man måste komma in i rutinerna bara och alla nya ansikten som har kommit till ute i byarna.

snart kommer amandas moster med hundarna som vi ska vara barnvakt åt hela helgen, men det ska nog gå bra.

måste bara säga att jag har börjat sprungit som en dåre, man vill ju få upp flåset tills höst säsongen börjar igen.

hoppas att det blir larm snart så man får testa nya brandbilen, jag har ju inte hunnit det än.

och så längtas jag lite efter amanda, vi ses ju inte så mycket nu när vi jobbar varje dag.

ha det i stugorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0