Riddag

Dåligt med inlägg, jag hatar när folk skriver så, men nu var det jävligt sant...

Igår var iaf jag, Lina och mamma och red på islandshästar :D


Försök till gruppbild

Linas Häst

Min häst dofis eller nå :P

Mamma försöker bli vän med sin häst, Svågan(vi red i den sen)



Sveriges minsta Älv



Lina vid Gröntjärn där vi fikade, hon demonstrerar ridningen...

TACK MAMMA, som betalade ridningen



Och idag så skulle jag och Andreas flyga plan, men vädrets makter rår man inte på tyvärr, istället så gjorde vi kycklingsmackor och satte oss vid gammeltomta och myste, för idag är det våran 2 årsdag :)

Och en sista grej: jag ska jobba min första dag på hemtjänsten i morgon, det kommer att bli spännande, hoppas att jag inte åker vilse ^^ (dom som känner mig vet mycket väl att jag skulle kunna köra vilse här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0