Stressad? utbränd? hög?

Om ni inte orkar läsa allt så är jag inne i ett "flow"(eller hur det stavas) och ser allt posetivt

Som sakt så händer det inte så mkt nu, men nämde Andreas att vi jobbar utav tusan också? för det gör vi iaf, och jag mår skitbra utav det, jag får min sömn och när jag är hemma så gör jag vad som ska göras och så äter jag på bestämda tider, och sover på bestämda tider med. OCH inte småäter, vi springer ofta och jag stressar inte på jobben. är inte det hälsosamt? och så frågar många om det inte är jobbigt att jobba så mycket, men nej, faktist inte, inte när det gäller bara en månad eller 6 veckor, för sedan så vill man ju ha fritid också, men jag tror iaf på att det är bra att få in vanorna och sedan så uppskattar man den lediga tiden mer sen. och jag ska ju bli aupair till hösten, så jag måste ha pengar- jag har slutat att oroa mig för det nu, för jag är på god väg och kommer att ha råd med resan till nästa månad redan, sen får jag nog några slantar till fickpengar med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0