Studenten-för sent?

Jag har fått order om att lägga ut bilder sen studenten, hur kunde jag glömma det likssom?













Antar att det var denna bild som var mest eftertraktad


Min kära Jossan


Det ska börjas i tid ;) ( och till soc så är det en tom ölburk som han fick ha i 10 sekunder)

Det var det de, roligt på flaket var det, och mysigt med familjen på en piknikfilt efteråt...



Så för övrigt så har jag sålt hojen om någon missat det, så nu börjar sparpengarna till Nya Zeeland att växa :)
och i morgon börjar jobbet igen, så om jag inte skriver så mkt den här veckan så är det för att jag är utarbetad och sover var lediga stund... Andreas får sköta bloggen helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0