Tredje gången gillt

Först några bilder sen i helgen då jag och Andreas var hundvakter åt dessa sötnosar, så att ni vet vad vi gör menar jag :)






Badning var uppskattat



Sedan så ska jag visa några bilder sen i går, då jag och Andreas flög ett litet plan över Loos, (Äntligen så var det finväder), för så cool var vi en torsdag kväll, (jag fick det av pappa och Lena i studentpresent) 1.5 timma flög vi.


Planet


A.L


 A.N


Känner ni igen er? (Kyrkbyn i Loos)


Mitt place (lägg märke till våran fina röda bil i mitten)


Fredrik och Natan vinkar :)


Skolan


Loos


Panelen


Landning


Jag fick prova styra till Loos , inte det lättaste att hålla planet rakt



Sådär, och annars så har vi jobbat och sovit typ, och i morgon så ska jag sälja min hoj :D, min fina fina MC, men det är bra att den går till någon som sköter om den mer och kör...

Sedan så hade jag inget mer på hjärtat, (om pappa skulle läsa min blogg skulle jag ha skrivit om hur roligt vi har på bageriet, men nu gör han inte det, såå, vi har roligt iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0