1...

Trevlig kväll igår, spelade spel och drack martini/grogg, så imorse var man lite sliten, men det hör väl till, prövade att börja om och dricka idag, men än så länge så går det inte så bra :P, vi hade brännbollsturnering nyss mot 1or och 2or utklädda vi vann och det var mysigt fast jag hatar brännboll...(trodde att jag hade kamerasladden med mig men det hade jag inte, blir bilder senare).

Nu är det 1.5 timmar kvar till lunch, och eftersom att jag inte har någon mat med mig hit så längtar jag :P, sedan ska vi till kyrkan och ha avslutning, det börjar kännas på riktigt nu, jag kommer att bli allt som slutar på -lös, arbetslös, pengalös, hemlös osv. . . (så farligt är det inte, men man vill ju ha lite sympati som student)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0