9...

Lekdag idag


Först sångträning med boberg, sjung om studentens lyckliga dar...


Sen första leken: äta 10 ballerinakex och vissla



Äggkastning, de skulle vara hela vid målet.


Klädsträcket,


Vi vann :P



Springa naken genom Ånge, check, (gillar att ingen reagerar på att han är naken)





Stövelkastning



Marchmellowsätning.


Sockerbitsletning- staffet



Norsk fylla- staffet


MÅL...


Sen en bild på arbetet på vår planch, en klar bild kanske kommer senare:




Nä men annars mår jag väl bra sådär, ska stiga på tåget mot hem om 2 timmar, så nu ska jag läsa bloggar  och kanske gå upp på coop en sväng för lite påfyllnad av inre organ...

Nu ska jag inte upp till Torps igen förän på tisdag eller onsdag, satan så kort tid det är kvar, (det skriver jag i alla inlägg nu, men stå ut i 9 dagar till, sen slipper ni det) jag längtar så fruktansvärt jävla skitas mycket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0