Sommarens sista lista !!!!

det här blir sommaren sista lista, för jag tänkte göra ett uppehåll tills 1 augusti. för att ni inte ska bli less och i stället längta till listan.

vill även säga att jag och amanda förlovade oss i helgen, jag är så lycklig och glad att jag har träffat en tjej som henne.

nu till listan.

VECKANS INNE & UTE LISTA

INNE

FÖRLOVNINGEN. LOVE YOU

LOOS P50. VÅRAN ANDRA RAKA SEGER I HELGEN, NU ÄR VI MED I MATCHEN.

AUDI A3. NU ÄR VÅRAN KÄRA BIL ÄNTLIGEN LAGAD.

STOCKHOLM. KANON STAD PÅ SOMMAREN.

FARMOR. FÖR ATT DET ÄR MIN FARMOR.


UTE

BILPROVNINGEN. FÖR ATT JAG FICK NÅGRA SKIT 2 PÅ BESIKTNINGEN I DAG.

STRESS. INTE BRA FÖR KROPP OCH SJÄL.

FOTBOLLS UPPEHÅLL. NU HAR VI INGEN MATCH FÖRRENS AUGUSTI.

REGN. PÅ SOMMAREN VILL MAN JU HA SOL HELA TIDEN.

REPOR. ATT JAG HAR FÅTT LITE REPOR PÅ BILEN, INTE BRA



VI SES I AUGUSTI KÄRA LISTAN LÄSARE, DÅ MED EN PIMPAD OCH UPPHOTTAD LISTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0