Stockholmshelg

Vi har haft en fantastiskt helg,så jag vill inte att den ska ta slut men men, nu är det bara 4 timmar kvar tills vi ska med bussen hem till ljusdal igen, och på måndag ska vi besikta våran bil som äntligen är klar :D
På måndag blir det en fullspäckad dag för bådemig och andreas,jag har massa aupair grejjer att göra och andreas har bank och lite andra ärenden, och sen påkvällen kanske jag ska tälta med mina kära barndomsvänner, och på tisdag blir det läkarundersökning förmig, eftersom jag ska vara aupair. . . (inte bara detdär)


(ska skriva en detaljerad historia om stockholmsresan när vi kommer hem och kan ha med bilder,för det blir så mycket roligare då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0