Midsommar

Det var ju såhär att jag skulle skriva ett inlägg om dagen i förrgår, men orkade helt enkelt inte (jag somnade) så jag tar det nu istället (vi låssas som att det är i förrgår) :

Idag har jag och Andreas spelat minigolf, och vi tävlade om vem som skulle diska i en hel vecka framöver (det var Andreas som kom på ideen efter 5 banor då han ledde) och jag vann!!







sedan när vi kom hem till loos så kom jag på att jag ville bada, men Andreas är ju en badkruka, så han vägrade.
tills jag påminde honom att den första sommaren vi var ihop så badade han jämt bara för att få vara med mig, så då badade han för att "bevisa" att han älskar mig... (ojojoj, tjejer får alltid de dom vill, fast killarna känner sig som vinnare)




nydoppad





Sådär, och sedan så skulle vi ju köra go cart igår, men vi ringde dit och det var stängt, så vi tänkte att vi åker till hudik istället, för där skulle det vara öppet stod det, men när vi kom dit så var det också stängt, då tänkte vi att vi bowlar istället, tror ni inte att det också var stängt... så då blev det en liten shopingtur istället och sedan tillbaka till Loos där vi fiskade lite och såg på vänner innan vi somnade.

Idag är det midsommar, och det ska firas uppe på ryggskog med Andreas familj, det kommer att bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0