Angeltävlingen


^
 l
 l
 l
 l
Såhär mysigt hade vi på isen idag, det var strålande sol, vindstilla och melodikryss :)
Jag älskar verkligen uteliv, bli brun i ansiktet, känna hur d-vitaminen tränger sig in och allt dom hör till... 
(Ingen fisk blev det dock)


MEN, när det går till överdrift blir det inte roligt, fyllekörning, plasteldning och skadeglädje är några av de saker som jag inte gillar med Loos... Jag som trodde att 30-40 åringar var mognare än min umgängeskrets, men jag tror tamefan att dom är värre, fast de inte tror det själv och klankar ner på vår ålder, de skulle passa bra ihop...
Och grupptrycket gäller inte bara tonåringar, utan de gäller alla som inte har så pass stark självkänsla så de kan stå emot, tycker synd om dessa människor, hoppas att de kan få ro i sin själ någon gång <3

Nej, nu har jag skällt klart :) Nu ska jag åka ner till fyllegänget igen, det lär ju ta någon timme att få Andreas ut i bilen till Ljusdal vill jag mena

Och ni, jag är ingen Bitterfitta, jag ÄR verkligen inte det, klagar bara när jag verkligen tycker att något är fel, ha det bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0