Äntligen onsdag

nu är det äntligen onsdag och dax för veckans mest efterlängtade ute och inne lista. igår var jag på astma kontroll hos våran brandsköterska eftersom jag blåser så dåligt i syremätaren som vi hade på hälsotestet i höstas. hur som haver så ska jag allafall till hudik nå tag och testa mej igen på andra maskiner, men har jag astma så är det väl så. jag har fortfarande inte sålt nå än på byggfakta, jag blir så j-vla frustrerad eftersom att det är sä nära nu.

idag kom jag på att jag ska skriva en talesätt bok + att det ska vara lite dikter iden, man tänker alldeles för mycket på jobbet, min kära arbetskamrat ska skriva förorden + att han ska vara recensent.

nej nu kommer veckans lista ni har väntat på



UTE

ATT JAG INTE HAR SÅLT NÅ ÄN PÅ BYGGFAKTA

SAKNADEN AV AMANDA, ATT HON SKA VARA IFRÅN MEJ SÅ LÄNGE

MÄNNISKOR SOM INTE FÖRSTÅR ATT DOM GÖR FEL

KYLAN SOM HÄRJAR FORTFARANDE HOS OSS

ATT VÅRAN KÄRA BIL FORTFARANDE ÄR TRASIG

INNE

MINA ARBETSKAMRATER PÅ BYGGFAKTA, VILKA GOA GUBBAR

ATT VI SKA DRA IGÅNG ATT SPELA INNEBANDY PÅ JOBBET, FAST INTE UNDER ARBETSTID FÖRSTÅRS

AMANDA, FÖR JAG ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT

FAMILJEN FORSLUND, FÖR ATT NI ÄR GO

VÄNNER, FAN VAD GRYMT KUL VI HADE PÅ ANGELTÄVLINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0