Bara 18 dagar kvar

nu är det bara 18 dagar kvar tills gumman kommer hem, jag visste inte att man kunde sakna någon så mycket. jag hoppas att hon har det gymt trevligt och roligt där.

Idag har jag fått gjort en till order på jobbet, hoppas att det rullar på så här, så jag slipper betala portot själv för alla gratis prover jag skickar ut. vi brukar skämta om det på jobbet att alla som säljer dåligt brukar få betala portot själv på kuvertena eftersom att vi skickar gratis proverna på posten.

vi har varit uppe på brandstationen nyss och tvättat bilen, den blev kempe fin, fast det är nog till ingen nytta eftersom att det är så skitigt på vägarna så att den ser nog lika ut imorgon.

nä, nu ska jag softa resten av kvällen.

take care

Kommentarer
Postat av: Mawwliin

Kempe fint:) Det sitter kvar:) :P

2011-03-23 @ 23:09:54
URL: http://mawwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0