barnprogram

Jag kollar på barnprogram, en hemlis är att jag älskar barnprogram. Det är detdär med en mask och en katt, sen åker de i en bil som ser ut som ett äpple. Det är så mysigt på barnprogram, eftersom alla är så förstående och det finns så mycket som de gör som inte går att göra på riktit, skulle vilja leva i ett barnprogram...


Det  var bara en parantes med barnprogrammet, jag har iaf nyss skjutsat Andreas till jobbet, än en morgon... idag så ska Andreas på vinprovning med mamma och Mats, så då får väl jag leka med Lina, sen i morgon ska vi till loos och hälsa på lite, och på söndag blir det till Gävle för att se den lilla sötnosen som jag är faster till :D. På tisdag (-fredag) ska jag vara på dagis i loos, roligt att få vara där med barnen och få barntimmar till min au pair-tid, längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0