Då var det söndag igen

som ni alla vet så är amanda i usa i 3 veckor, det innebär att det är bara jag som skriver på bloggen, jag kommer att försöka skriva varje dag beroende på om det har hän något intressant eller inte.

amanda bör vara framme vid det här laget, jag saknar henne som tusan redan, det blir ju så när man är van att vara med varandra jämt, fast 3 veckor går ganska fort ändå

ifredags fick man göra sin första order, jag hoppas att man fortsätter i samma stil den här veckan så att våran grupp vinner säljtävlingen för då får vi ett fint pris.

i helgen har jag bara softa och tagit det lungt och varit på 14 årskalas, det har varit hemskt skönt att inte göra någoting.

idag ska jag kolla på bandyfinalen, jag hejar lite på bollnäs faktiskt, sen ska jag nog gräva fram bilen ur snön, för jag ska ta ner till edsbyn, så att dom från laga den lite.


hoj hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0