En soft helg

är nyss hemkommen ifrån ljusdal från ytterligare en arbetsvecka. idag var det extra kul eftersom jag gjorde min första order, det kändes skönt som tusan. vi avslutade dagen med att spela innebandy med jobbet, en perfekt avslutning på veckan.

i helgen blir det lungt, jag ska bara glida runt och softa, fast i morrn blir det 14års kalas, det blir nog värsta holabaloloa kan jag tänka mej. min plast kusin clara fyller år då och idag fyllde lilla syster 17 bast, tänk vad åren går.

ikväll åker min go gumma till usa, jag hoppas att du får det skitkul och kanonbra där, det är du värd älskling för allt slit du har gjort i 3år nu. men jag kommer att sakna dej.

till sist vill jag bara säga att du har varit jätteduktig som hat städat våran lya. det var mitt jobb förut när jag var arbetslös och hemmafru.


här kommer en länk ifrån youtube jag tycker att ni ska kika på. det är en jobbarpolare och hans syster som sjunger, dom är kanonbra
http://www.youtube.com/watch?v=mUPTUBVMfiA

det var allt från mej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0