En tok dag!!

Jävlar vad vi har skrattat på jobbet idag, den ena kommentaren är sjukare än den andra, tur att man är tyst och bara flinar haha, det gick ni på va, alla som känner mej, måste bara säga att jag,stefan och ronny hade djupa och meningsfulla diskussioner på eftermiddagen. diskussionerna våra på eftermiddagen brukar vara ganska så bananas.

jag är även trött som ett djuver idag, efter ha varit på larm 2 nätter irad och sen direkt på jobbet, så i natt får det tametusan vara lungt på nattkvisten tycker jag.

jag har nyss varit uppe på brandstationen och skickat iväg lite papper och när man är där så påminns man ständigt om en viss person som försvann hastigt ifrån oss för en par månader sen, det är inte vilken person som helst, en sjuhelsikes till branman och människa var han och jag kommer aldrig aldrig och glömma han för allt han har gjort för mej och alla andra på byn.

ville bara tillägga att jag saknar min lilla go fis så in i bomben, men snart är hon hemma igen.


take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0