Han har ett stinkande kylskåp för mig :P

Jag kom på att Andreas måste älska mig när jag öppnade kylskåpet. Jag möttes av en stark fiskdoft som jag aldrig tidigare känt och självklart så hade doften sin förklaring, jag åt nämligen fiskbullar igår, och halva burken ligger kvar i kylskåpet. Det var länge sen jag åt fiskbullar, ca 1 år sen, och då åt jag det nästan jämt och hade ofta en burk öppen i kylskåpet, jag hade nog vant mig med doften då. Nu till saken, jag hade det även hemma hos Andreas i början (eftersom att jag inte tyckte om hans äckliga burkpotatis och snitzel varje dag) och han klagade inte en enda gång på att de luktade illa, fast det måste ha gjort det, och han som inte ens äter fiskbullar, jag skulle aldrig ha tillåtit det. Stor eloge till min darling.



Värsta skitbraa låten <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0