Lördagsmorgon

nu sitter jag och gumman i soffan och surfar lite med 2 datorer, värsta moderna paret kan man säga, vi pratar inte med varandra utan vi chattar som dom säger på webben. vi har nyss ätit frulle och så. själv är jag lite bakis efter ha varit på järnvägs i går med svåger forslund. jag och mats betedde oss dåligt igår och det ber jag tusen gånger om ursäkt för älskling. idag ska vi nog ha en liten picknick i finvädret, sen kanske vi åker mot los en sväng. i morgon ska vi nog till gävle som det låter och tiita på nyförväret. sorry jerry men jag har köpt en djurgårdströja til henne hahaha, så att hon får en bra start på livet. nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0