röjdag

Som sagt så har inte farmor någon dator, så nu sitter jag uppe hos pappa och nallar på deras dator en stund :P hehe, det har gått bra att jobba på dagis i några dagar, skönt att vara så snortrött på kvällarna att man somnar på 2 sekunder <3. Nu väntar jag på att Andreas slutar på brandkårn nån gång så vi kan kolla på kalla fakta, det är ju den där magoperationen ikväll, glöm inte klockan 21 00, det verkar intressant, och eftersom att många i vår omgivning har gjort den så ska det bli kul att se bara därför...
Jag har även gjort en loppislåda idag, det blev egentligen 2 stora lådor, som jag ska ha loppis på till våren :) rensade alla mina gamla saker sen jag bodde hemma, minnen<3...


Nu har Andreas kommit hem så nu ska jag ner till farmor igen... Jag hatar när man inte orkar låta glad, och folk påpekar det, man behöver ju inte vara sur för att man inte svarar långa meningar och är på rosa moln jämt... allt för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0