saknaden

jag har faktiskt skrivit lite här, det är bara att instämma med min go älskling. jag trodde att jag hade kommit över tragedin som hände för ca 6 veckor sen, men icke. i helgen då bröt jag ihop lite på fyllan, som tur är så har jag en underbar flickvän som finns där för mej jämt. jag saknar per så otroligt mycket, vi umgicks ju inte direkt super mycket på fritiden, förutom att vi spelade fotboll tillsamans och träffade varandra på fyllen då och då, men har man jobbat ihop med nån i 9år så lär man känna varandra utan och innan, eftersom vi jobbar med det vi gör. man kunde alltid luta sej tillbaks på honom om vi var ute på olika tråkigheter, eftersom han har jobbat som ambulans förare och brandman i hundra år. det tar nog sin tid innan man har sörjt klart men det får ta den tid det tar.

imorgon ska jag alla fall till brandkårs sköterskan och ta test om jag har astma eller inte, hon sa att det var vanligt att man får astma när man börjar närma sej 30, tack för den. och sen ska jag jobba lite.


det var allt för mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0