Sista-minuten-Andreas. . . :/

Idag skulle jag till ljusdal, och umgås med Andreas, men, eftersom han är en sån som inte kan planera någonting (det gör att hela min värld blir uppochner och jag blir sur en lång tid eftersom att jag är en planerarmänniska) så ska vi stanna i Loos tills i morgon, för att sitta på en blåsig och kall sjö utan att få någon fisk på angeltävlingen...

Men inte är jag bitter, jag ska sitta i en solstol och dricka choklad och äta makor/korv, så jag längtar faktist en smula, men det kan jag ju inte tala om för Andreas, måste behålla min image...

Idag var sista dagen på dagis, lite sorjligt faktist, men förhoppningsvis så blir det fler gånger... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0