sista morgonen

idag är det sista dagen jag och amanda får vara tillsamans på en hel månad, eftersom hon ska till usa med skolan. visst är det tråkigt att hon åker men amanda kommer att få så himla roligt där på brandstationer och skogsbränder, så man får glädjas åt henne. igår var vi och angla på kykbytjärn, det var så jäkla kul att få hänga med polarna, det var ett tag sen. jag håller med amanda lite faktiskt, att vi vuxna män kan bete oss helt bananas när vi dricker sprit, men jag tror att man behöver bete sej lite crazy ibland för att glömma bort vardagen en stund. i morgon börjar ännu en ny arbetsvecka, jag hoppas verkligen att jag ssäljer nå till veckan, annars bli jag galen.


tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0