Snart helg!!

idag vann vi grupp tävlingen på byggfakta, eftersom vi sålde mest. så nu ska vi kom överens om vart vi ska åka, stefans förslag att åka och titta på fotboll, det är totalt nerröstat. nej, jag tycker att vi lämnar in alla våra pengar på järnvägs och dricker upp baren.

jag nådde inte mitt personliga mål, sålde bara 46% av kvoten, men vi tar nya tag nästa månad.

imorrn är det fredag, fan va skönt. du är då ska jag sammanstråla med martin på lunchen och sen ska vi handla sprit och lite mat till angeltävlingen på lördag. det kommer att bli nice som fan.

sen har det väl inte hänt så mycket mer idag.

nu är det bara 9dagar tills gumman kommer hem, fan vad jag älskar henne alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0