solsidan-paus

Sitter nu i Ånge och väntar på tåget som kommer om ca 10 minuter, jag åkte tåg ifrån ljusdal idag som var en timme försenat, så jag behövde bara vänta här i 40 minuter, perfekt för att se lite solsidan som jag missade idag eftersom att jag åkte tåg, grymt roligt är det iaf, och nu är det bara ett avsnitt kvar, lite tråkit är det tycker ja... 

Idag så hade jag värsta ångesten innan jag åkte med tåget, att jag hade glömt något viktigt till USA och för att jag inte kommer att få träffa darlingen på 4 veckor, men sen kommer han till mig den helgen jag kommer hem, jag längtar redan :P . Men mest längtar jag till USA nu såklart, kommer bli en grymt spännande upplevelse.
(nu blev tåget en kvart försenat, aldrig får man vara nöjd).

Ska försöka läsa ut vargbröderboken till på onsdag, så det tänker jag göra den återstående kvarten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0