städa :/

Idag är dagen, fast vi åker ju inte förän om 13 timmar xD, undra vad jag ska göra i 13 hela timmar...
städa är ett iaf, det ser f.ö.r.j.ä.v.l.i.g.t ut här, jag hoppas att Andreas har skuldkänslor som inte är här och städar ;) hehe... Det bästa som finns när man kommer hem ifrån en resa är när det är nystädat och nybäddat, så jag ska tänka på det när jag städar så går det nog bra...
Sen tänkte jag på mina blommor, klarar de sig i tre veckor? jag hoppas verkligen det, för annars får dom dö, ska vattna dom idag iaf, och ta bort dom från fönstret har min pappa sagt.
Annars har jag väldigt lite att komma med idag, kanske kommer pånå bättre och skriver lite till senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0