tvångstankar

Jag har tvångstankar, jättemånga. Här är några exempel:

*Måste hinna till min infart innan bussen gör det när jag åker buss.

*Går inte mer än 5 steg på varje "yta", tex de vita sträcken, asfalten, gult gräs osv, och om jag överskrider det så måste jag gå 10 steg på samma yta för att det ska bli jämt…

*När jag sover själv så är det sista jag gör alltid att känns så dörren är låst, 2 gånger, fast jag vet att jag har låst den.

*När jag diskar måste jag slå 3 gånger med diskborsten i diskhon när jag är klar.

*Jag tittar alltid 4 eller 6 gånger över vägen, aldrig tre eller fem, för att det ska vara "jämnvikt".

*Om jag ser någon med underbett så skjuter jag alltid ut hakan, (jag gör det nu med bara jag tänker på det) och ibland skäms jag så mkt för det så jag gömmer mig bakom handen eller går därifrån.

Och om jag inte skulle följa dessa "regler" så skulle nog min värld gå i spillror, de gör så att jag sorterar i min hjärna, och har vanor, människan är som sagt ett vanedjur… (hoppas att ni som läser också har sådana tvångstankar så att inte alla kollar på hur jag går eller viskar om mig och pekar på mig…)



Ångrar redan att jag skrv detdär...

När jag kom hemifrån skolan så hade jag köpt en massa gotta till i morgon, bla pringelschips. Och från början tyckte jag att jag var smart som åt på engång, så att jag inte skulle bli hungrig och äta upp min gotta, så jag åt makrillmackor (på pappas tekakor som var lite hårda men 10 ggr godare än allt annat bröd ändå) men krukset är bara att man blir så j*vla sötsugen av makrill, men jag har inte börjat äta på något än, men är väldigt sugen på dedär chipsen, (eftersom att man kan stänga locket igen, så det inte syns).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0