USA next


Först: tack Sofie för lycka till- kommentaren, jag har redan bestämt mig för att ha grymt roligt på vägen ;).

Hela dagen idag så har jag städat, sorterat, bäddat rent, läst ut min bok, kollat passet, duchat, ätit, diskat och till sist tagit på mig mina awarekläder och strax ska jag prata med Andreas för ikväll, blir väl en sväng i morgon morgon med, men då är det ju lite stressat och flamsigt :P.

Nu är det bara två timmar kvar tills bussen avgår, och jag är oförskämt onervös. Jag menar, vi ska ju faktist sitta på bussen hela natten och arlanda hela morgonen, sen flyga i 18 timmar... Det är ett tag kvar innan det börjar känner jag. Jag har en bag som jag tänker ha som handbagage, det är bara det att den är 3 cm för lång på ena sidan om man drar ut allt som går, undra om dom är så noga? annars har jag bara en liten väska, så jag tar den risken faktist, man måste vara lite wild and crazy ibland. Jag har funderat hela dan på hur jag ska göra ett roligt inlägg såhär när jag ska vara borta i 3 veckor, men jag kommer inte på något så det får bli såhär...
Glöm inte: www.usabloggen.se

here we go (fina gula skjortorna är med):





Jag hoppas att Andreas skärper sig och skriver mycket när jag är borta, och att alla ni andra har det så braa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0