mardröm

Jag hatar att vara sjuk( jag är magsjuk :( ), jag får så mycket mardrömmar då, även om jag har det annars också, men speciellt när jag är sjuk. 
Jag drömmer att en viss person som jagar mig med en dödsspruta, i lagerhus eller på ängar. Han har torkad fradga i mungipan och har stora svarta ögon, som påverkades. Han jagar mig, vi brottas lite och jag lyckas gömma mig, han går sakta runt på stället, säger att jag inte ska vara rädd och komma fram, han hittar mig till slut och jag vaknar... Drömmen kan även handla om att jag ska skydda någon som han vill döda eller ligga med, jag kastar en sten eller liknande och så börjar jakten igen... Rädslan ja känner i drömmen är kvar när jag vaknar, jag svettas och är oerhört rädd, vågar inte gå och kissa om inte Andreas ligger brevid. Ligger ofta vaken länge efteråt för att försöka få någon rimlig förklaring till mina drömmar. Jag borde gå till en drömtydare för att få veta hur jag ska få bort mina mardrömmar. Även fast jag vet att de är helt orealistiska, och inte en gnutta sann så blir man påverkad. Jag har inte vart med om något som liknar mina drömmar, men det kanske är men från den personen, att han har förstört mig och ingett mig så stor rädsla. Nu när jag träffar honom så tänker jag saker som "ska jag springa nu eller?" fast jag VET att det inte är så, sjukt men sant, man kan ju liksom inte råför vad man drömmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0