Gävleresa

Igår var vi och hälsade på i Gävle som sagt, och här är bilder på den lilla guldklimpen:






Det var mysigt och hon var såå liten, man lär sig aldrig att bebisar är så liten, man blir förvånad varje gång :)
Vi åt pizza och tårta, myste och så.


Vi var även på valbo, för att lina och mats skulle såklart på ikea... och så hittade jag ett par skor som jag blev kär i, och min mamma köpte dem åt mig :D :




Sedan så gick jag, mamma och Andreas och la oss i en säng på ikea för att vänta på familjen Forslund:


Till sist så var det hemfärd som gällde, vi planerade en massa om campingresor o.s.v., det blir nog spännande med det...

Det var hela dagen igår, och idag har jag vaknat och blivit lämnad av Andreas och mamma som jobbar idag. Sen åker vi till loos, ska vara på dagis i morgon, längtar faktist <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0