Besiktning och blodprov

Nu har jag besiktat min MC, och den gick igenom :D jag är lycklig nu, och sedan var jag och tog blodprov som också gick bra, så nu ska vi börja ge blod, rekomenderar det, det är bra för sin egen kropp att byta ut blodet med, och så hjälper man andra förstås, man känner sig behövd, (sedan så får man fika också, och en "leksak")

Gå in Här-----> https://www.geblod.nu/general.aspx?PageId=3 och anmäl dig om du är mellan 18-60 år...

Sitter på tåget nu, skönt att åka tåg faktist, men efter skolan slutar kommer det att ta lång tid innan jag åker den här sträckan med tåg igen. . .



En bild sen helgen, picknik med Lina och barnen:



Sedan en bild på min kära MC, köpa? 8500 och den är din ;)





Sedan om ni är intresserade (klart ni är) så har jag gjort en under-blogg, där jag skriver om min aupair-resa, och hur jag går tillväga för att bli aupair. Kanske inte så rolig att läsa än, men den blir när jag har kommit iväg, Ni hittar den på www.amandaochandreas.blogg.se/zyazeeland

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska bli mysigt att följa, ändra länken bara så den funkar bara, står zya istället för nya ;)

2011-05-24 @ 14:34:04
URL: http://sofiewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0